Monday, October 29, 2007

GEGARiA



Sabtu, 27 Okteber 2007
Alhamdulillah..... semuanya berjalan dgn lancar walaupun ada sedikit kekurangan, biasalah tu. Aku xtau nk ckp camner cOz aku terlalu gembira ssgt. Dari alam MAYA ke dunia REALITI..... impian sudah direalisasikan oleh para taggerz2. Macam x percaya jer.... sOnok dpt berjumpa dgn para taggerz yg lain. Ada yg dh lama jOin, ada yg setengah lama jOin dan yg baru jOin 1 hari pun ada. So far mmg ok... sumenya spOrting2 belaka. Paling x sangka mlm tu org yg aku anggap skema rupanya becOk mcm mak nenek.. (sapa lagi kalo bkn wakame). Terhibur aku dgr celoteh darinya, pandai dia jd MC. Yelah..org dh berpengalaman jd hOs salah 1 segmen kt SPM (Selamat Pagi Malaysia). Suasana bertambah meriah bila diadakan acara Lucky Draw tuk para taggerz... (sbnrnya sumenya lucky cOz sume dpt hadiah). Aku berterima kasih bbyk pada yg menyumbang hadiah mlm tu. Aku puas hati sgt2 cOz aku dpt hadiah yg paling aku minat iaitu CD lagu2 ompOtih 80an. (tp kOnpius camne diaorg leh tau aku minat hadiah tu erk?) hhhmmmm.....



Ini antara acara yg paling x best!! ntah sapa ntah yg dajal aku sOh nyanyi...diaOrang sOh aku sumbangkan lagu, aku apa lg tanpa segan silu nyanyilah dgn suara sumbang! hehehehe... (lenkali ckplah En. Serindit sila nyanyikan sebuah lagu yg merdu..barulah aku nyanyi dgn sdp!) lantaklah!! aku nyanyi je diaorg yg dgr....pdn muka diaOrg....wakakakakakka...



No comments: